۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

غرض نقشی است کز ما باز خواهد ماند !


غرض نقشی است کز ما بازماند
که هستی را نمی‌بینم بقائی
سعدی (گلستان)



امروز بالاخره مدیریت بالاترین یا نمیدونم سیستم خیلی اوتوماتیکش شناسه من رو بست!
البته این امر برام غافلگیرانه نبود دوسالی هست که داشتم تو بالاترین پرسه میزدم بهترین دوستان زندگی مجازی خودم رو هم از همین بالاترین پیدا کردم ویکجورایی از این بابت مدیونشم .........بالاترین جان سپاسگزارم
امشب هنگامی که اومدم به لینکهام سر بزنم یهو دیدم این پیام رو صفحه ظاهر شد



همیشه منتظر یک همچین روزی بودم چون همیشه با پانترکها یا کسانی را که حس میکردم بر علیه ایران و تاریخش هستند تنها چیزی که برام مهم هستند بحث میکردم و البته این اواخر این بحثهای تکراری گاهی به توهینهای طرف مقابل منجر میشد و همیشه هم به انواع اقسام توهین هها و حمله های شخصی و دشنامهای خانوادگی دچار میشدم اوایل همیشه گزارش میدادم ولی کم کم دیدم که نه بابا هرچی من ملاحظ= میکنم و گزارش میدم گزارشاتم یا رد میشن یا اسپم شده و از رده خارج همین الان هم گمان کنم 51 گزارش در فهرستم دارم که هیچگاه بهش رسیدگی نشده است  برای همین یاد گرفتم در خور توهینهای طرف مقابل تا جایی که ممکن است برخورد کنم و از شخصیت خودم و همه چیزها و کسانی که دوستشون دارم به نوعی دفاع کنم و همیشه هم چون با گزارشهای گروهی نظراتم را حذف میکردند بدون اینکه بالایاران زحمت بکشند ببینند جریان چیست و برای چی بوده که به پاسخ و واکنش من انجامیده داوری میکردند و برای منم اهمیتی نداشت چون به سیستم عادت کرده بودم و این اواخر هم که دیگر گزارش هم نمیدادم چون میدونستم که خوب رد میشود یا به حساب کل کل های گروهها یا افراد فعال حذف خواهم شد و در این بین گروه گرگهای آسمانی یکی از اون گروههایی بود که به علت منفی ها و نظرات و پیگیریهایی که  زیر لینکها داشتیم یکی از گروههایی بودند که همیشه آرزوی بسته شدن حساب من را داشتند و اشگارا زیر لینکها وا بالایارا وا دموکراسچیها و ...میکردند که چرا حساب من بسته نمیشود!
تا اینکه ایمیلم رو باز کردم ببینم برای چی حسابم بسته شده دیدم این ایمیلهای اخطار از سوی بالاترین برام اومدخ و نمیدانم اگر تخلف قانونی بوده و بر اساس آن حسابم بسته شده چرا نه لینکها حذف شده و نه نظرات از دگر سو یک بنده خدایی در پای لینکی گیر داده به پدر من و دشنام مهندسی شده میدهد منم گزارش دادم اثری نداشت خودم به روش خودش پاسخدادم و مانند بار پیش که این آقا مرا حرامزاده خوانده بود ولی بالایارها بهش کاری نداشتند و بجاش نظر من را حذف کردند این بار هم برام اخطار فرستادند خوب من نمیدانم این اقایان بالایار و معلمین اخلاق چرا برای داوری نظرات را دنبال نمیکنند و اثلن درکی از آن ندارند.......
تا اینجا باز هم هیچی پیش خودم گفتم خوب پاسخ توهینی را دادم ناز شستم اما جالب بود برام این که فهمیدم بسته شدن حساب من نه روی حساب این موارد و گزارشات کاربران خود دگر انگار بلکه از سوی گزارشهای فله ای مجاهدا در زیر چند تا لینک آخرم بوده است به طوری که توهین آنها باعص شد تا من یک لینک علی رغم میلم برای این آقایان مزاحمین خلق که به حشرات موذی گفته اند زکی بفرستم و این همزمان شد با توهینهای آقایان که اگر دپای لینکهای آخر من نظرات را دنبال میکنید مرا وادار به واکنش کرد به هر صورت من از حیثیتم دفاع کردک که آقایان مزاحم همه جوره به من انگ زدند و خوشبختانه در خور انگ و ناسزایشان هم پاسخ شنیدند گرچه باعث شدند مندر موردشان لینکی بفرستم در حالی که چون هیچ گاه به  اندازه حتی یک نقطه روی کاغذ نوشتن ارزشی برایشان قائل نبودم مجبور به اینکار شدم که در اندازه یک لینک کوتاه برای این موجودات موذی وقت بزارم!
به هرصورت حساب  ناقابل منم در ادامه بسته شدن حساب کاربران دیگر بالاترین  که  با هجوم گزارشهای فله ای مردان لیبرتی نشان بسته شد در زیر میتوانید ببینید و باور کنید که برای من بابت لینک رجوی گزارش توهین نژادی فرستاده شده و بسته شده باورتون نمیشه فقط ناراحتی م از اینه که چرا اگر هم این شناسه باید بسته میشد در پی گزارشهای لیبرتی چی های مزاحم!احساس بی ارزشی کردم برای بالاترین !

عنان به میکده خواهیم تاخت زین مجلس        
 که وعظ بی عملان واجبست نشنیدن












هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.