۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

آیا آتا ترک رهبر و بنیان گزار ترکیه همجنسگرا بود!



آیا آتا ترک رهبر و بنیان گزار ترکیه همجنسگرا  بود!





پس از اخباری جنجال برانگیز که در مورد یک ویدئو یوتوب با نام آتا ترک (مصطفی کمال پاشا بنیان گزار ترکیه نوین) بیرون امد و پس از پدر ترکیه خواندن ی را پدر همجنس بازان و گرایان و هموسکسول‌های ترکیه هم خوانده بود  پیش از این توسط روزنامه زمان ترکیه هم منتشر شد ه بود و در رسانه‌های جهان پخش شد سپس بر این اساس گزارشهایی که برای نمونه در روزنامه‌ها و سایت‌های اینترنتی ولت آن لاین آلمان زیر عنوان Broschüre stellt Atatürk als schwul dar و یا والت استریت آنلاین با عنوان War Türkei-Staatsgründer Atatürk schwul؟ منتشر شد حاکی بر این است که در مدارس کشور بلژیک با شگفتی تمام و به طوری معنی دار به عنوان نمونه‌ای از یک آنسان هموسکسول و همجنس گرا یاد شده است!


بنا بر برخی نوشته‌ها و گفته‌ها وی یک الکلی حرفه‌ای بوده است و هرشب تا سپیده دم میگساری و خوشگذرانی می‌کرده.
این کار در همه زندگی او انجام می‌شده است در زمان کودکی هم حتی بمانند افراد الکلی الکل زیادی مصرف می‌کرده و سپس به تنفروشی می‌پرداخته است و برای همین مسائل جنسی و جنسیت برایش مهم نبوده است و همانگونه که در کنار مردان می‌خوابیده است در کنار زنان هم به سر می‌برده!
و مادرش هم یک تن فروش بوده است!
حتی بنا بر این گفته‌ها و شواهد گویی همسر آتاترک لطیفه هم یکبار وی را هنگام انجام سکس با یک مرد غافلگیر کرده بوده است!
منبع: Hayat ve Hatiratim، Riza Nur ۴. Band Seite ۱۳۵۷




به هرصورت اینکه در ترکیه پژوهش در زندگی خصوصی و دوران جوانی وی ممنوع و با مجازات سنگینی روبروست این اجازه را به تحقیق و بررسی ابعاد زندگی اتاترک غیر قانونی و ناممکن کرده است به صورتی که تا کنون حتی پس از گذشت چند دهه از مرگ وی امکان ساخت هیچکونه فیلم پژوهشی از زندگی وی از پیوهشگران سلب شده تا این راز‌ها همچنان سر به مهر و جنبه پرستش این شخصیت به عنوان رهبر و پدر معنوی ترکیه و... زیر پرسش نرفته و نابود نشود درصمن هرگونه ساخت ویدئوکلیپ با جنبه‌های طنز و تمسخر و حتی رنگ کردن عکسهای وی به گونه شوخی و تمسخر در ترکیه جرم و از انتشار ان در یوتوب هم جلوگیری می‌شود!





برگرفته از :iranparastan
http://1iranparast.blogfa.com/post-72.aspx

۱ نظر:

  1. ki madar khahare farsaro mizare mire hamjens bazi kone ta khahar madare shomaha hast ma gami nadarim

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.