۱۳۹۰ آذر ۲۹, سه‌شنبه

هشدار:ایران غربی بهتر است یا کردستانی که قرار است بزرگترش کنند!



هشدار:
 این کشور را باید ایران غربی بنامیم یا کردستان که در راستای طرح معروف تجزیه ایران و خاورمیانه جدید کشورسازان است!

یکبار فریبم دادید ننگ بر شما دوباره فریبم می دهید ننگ بر من!




                                       نقشه تجزیه ایران و تبدیل آن به ایرانستان طراحي شده توسط برنارد لوییس (1978)


برنارد لوئیس ابداع کننده اصطلاح "برخورد تمدن‌ها" برنارد لوئیس صهیونیست عرب و صاحب خطرناک‌ترین طرح قرن برای تفکیک و تجزیه جهان اسلام و عرب از پاکستان تا مغرب است که مجله وزارت دفاع آمریکا اقدام به چاپ و انتشار آن کرد.
برنارد لوئیس در سال 1916 در لندن به دنیا آمد. او خاورشناس انگلیسی یهودی الاصل است که تابعیت کشور آمریکایی دارد. وی در سال 1936 از لندن فارغ التحصیل شد و در بخش تاریخ مرکز تحقیقات شرق آفریقای مشغول به تدریس شد.


در خبر‌ها امده بود که به زودی منطقه خودمختار کردستان عراق به استقلال رسانیده خواهد شد و یک کشور تازه در جهان پدید خواهند آورد البته در اینکه چگونه و توسط چه کسانی بحث درازی را می‌طلبد که باید جداگانه بدان پرداخت.
چیزی که برای من ایرانی ارزش دارد این است که فردای روزی که این کشور را به استقلال رسانیده و متولد کردند از سوی ایران باید به چه نامی خوانده شود تا فردا دوباره مشکلاتی مانند عدم اعتراص به نام گزاری آذربایجان بر روی مناطق شمال غربی ایران شامل قفقاز بخشهایی از تالش آران و شروان و نخجوان و... توسط ملت سازان و کشور سازان که اهداف آن‌ها البته پنهان هم نیست نامیده شده و متاسفانه در کمال بدبختی از سوی دستگاه سیاسی و دولتی ایران چه پس از عهدنامه ترکمنچای و تشکل اتحاد جماهیر شوروی با سیاستهای ملت سازی خاص خودش و حتی چه پس از فروپاشی ان و در هنگام اعلام استقلال رسمی این کشور با نام جعلی هیچگونه اعتراض و برخوردی نشد تا جاییکه حال برای این کشورک گستاخ ادعای بیش از نیم کشور ایران را هم در سرش گذاشته‌اند و به هر حال چالشهای خود را در این زمان که ایران از هر سوی در محاصره دشمنان بیرونی و درونی خویش هست بدان می‌پردازند و بدان دامن می‌زنند!
نخست اینکه بنده به هیچ عنوان مخالف پدید آمدن این کشور نیستم این را میگویم تا مورد هجوم دوستان و روشنفکران جهانی که جهانی شدنشان را فقط در تکه تکه کردن ایران ما میبینند و نه دیگر هیچ  و کسانی که  در بند شونیست ایران و فارس و سایر این موارد بودن را دلایلی برای فریب مردم در راستای اهداف دشمنان ایران با نشان دادن تصاویر بهشت رویایی رها شده از بند قوم ستمکار فارس(!!!)و اینکه ایران را باید تکه تکه کرد و از هم پاشانید تا به قدرت دست یافته و مدینه های فاضله ای رابرای مردمی مجهول برپاسازند  و در این راستا  حالا قرار است پروازشان بدهند  قرار نگیرم همانگونه که آنها به کشور رویایی خودشان عشق میورزند ما به کشور حقیقی خود افتخار میکنیم با تمام خوبیها و بدیهایش  و برایش دغدغه داریم و مشکل ما هم در حال حاضر فقط با نام این کشوی است که قرار است پس از تولدش بر آن نهاده شود تا همین روشنفکر خواندهای فعلی و رهبران آینده این کشور پس از مدتی  ادعایی بر خاک کشورمان با توسل به نام تاریخی بخشی از سرزمینمان ایران و کردستانش نداشته باشند همین و بس و فردا شاهد نباشم عده ای راه افتاده و کردستان غربی و شرقی گویان خواستار ارث پدر از این کهن دیار را داشته باشند و اشتباهاتی که در مورد آذربایجان پیش آمده دوباره گریبانگیر ما نشود هر چند ناخواسته باشد همان عدهای که هنوز خبری در آنسوی مرزها نشده برای درون مرزهای ما پرچم ساخته اند !
شگفتی این ماجرا اینجاست که حالا هم که دوباره دارد این ماجرا روی می‌دهد و قرار است این کشور با این نام پدید آید هیچ برنامه و صحبتی برای چگونگی برسمیت شناختن این کشور توسط دولت و جریانات سیاسی و روشنفکری (!!!) و تاریخی و فرهنگی و رسانه‌ای و مردمی و... در نگرفته انگار نه انگار که نباید مارگزیده را از یک سوراخ دوباره نگزند و انگار نه انگار که فردا دوباره همین ملت سازان راه خواهند افتاد و کشور کردستان غربی و شرقی می‌کنند و یک پرچم هم برای آنجا می‌سازند و دوباره روز از نو زوزی از نو تاریخی هم برایش ساخته می‌شود و یکسری روشن فکر حقوق بشری حرفه‌ای ویژه هم پدید خواهد آمد که کارش داد و فغان و تبلیغات برای آن باشد و چه و چه کند.
به هر صورت این موضوع تا حدی دارد اجرا می‌شود آنهم در منطقه‌ای که حتی همین الان که نه به بار است و نه به دار و پیش از استقلال سیاسی خود برایش پرچم ساخته‌اند و تلاش داشته‌اند با تکیه بر اشتراک زبان و فارغ از همه وابستگی فرهنگی بآشکار و فراموش نشدنیش از ایران مرزهاس رویاییش را تا درون مرزهای ایران گسترش دهند آنهم ایرانی که این مناطق تاهمین اواخر هیچکاه به یاد نداریم که طی هزاران سال که از تاریخش می‌گذرد این مناطق خود جزوی از پیکره‌اش بوده‌اند! البته در این مورد میتوان ازبرخورد و سیاستهای  کشورهایی مانند  مقدونیه و یونان هم درس گرفت که چطور یونان توانست در برابر نامی گذاری و چگونگی ایجاد این کشور ایستادگی کند!
به هر حال جا دارد تا علاج واقعه را قبل از وقوع کرد امیدوارم که از سوی همه نهادهای دولتی و مردمی و بدان پرداخته شود تا مشکلات بعدی که انگار به طور برنامه ریزی قرار است در مورد ایران اجرا کنند را پیش پیش رفع کرده باشیم.
البته در این که این نوشته هنوز خام است هیچ شکی نیست  چون فقط کوشیده است تا این دبحث را آغاز کرده باشد تا بتواند  دغدغه های ایرانیان را بگوش دست اندرکاران سیاسی و اجتماعی برای چگونگی برخورد با این موضوع نشان دهد برای همین امیدوارم همه دوستان و میهن پرستان نظرات و مقالاتی را در این مورد انتشار بدهند تا بتوانیم بهترین برخورد را با این موضوع در آینده داشته باشیم !

خاورمیانه جدید و تجزیه ایران







اینم یک فیلم تولید شده در هالیوود ۲۰۱۱ که در آن ملت سازان در صحنه‌های بیشماری این نقشه را بکار برده‌اند بویژه پس از دقیقه ۵۰ به بعد!



۱ نظر:

  1. و تو چقدر خری. خواهر و مادرت را خواهم کرد

    پاسخحذف

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.